سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تزوّدوا فانّ خیر الزّاد التّقوی... زادو توشه بردارید پس بهترین توشه تقوی است

خدمت محمد نوری زاد عزیز

سلام

چند روزپیش در خودنویس دوباره نامه‌ای از تو را علم کرده بودند همه‌اش را خواندم جالب بود! حرف از قیامت زده بودی حرف از ایستادن در بلندی و پاسخگویی در مقابل ملت! البته برای خودت حساب آسانی را خیال کرده بودی که به راحتی تمام می‌شود و دیگران باید ساعتها باشند وجواب دهند! خدارا شکر که هنوز به قیامت معتقدی یعنی این چرخش 180 درجه‌ای که پیدا کردی آنقدر دایره اش بزرگ نشده که به قیامت و دنیای آخرت هم تو را بی اعتقاد کند.

لابد می گویی که نه من نچرخیده‌ام و این دیگران هستند که چرخیده‌اند باشد اثبات این موضوع کاری ندارد کافیست به حال و احوال تو در قبل از تقریبا دو سال پیش، بازگردیم و نگاهی به روزنامه کیهان بیندازیم هرچه که روزنامه کیهان را ورق می‌زنیم روشنتر می‌شود که دوستان آن زمان تو چه کسانی بودند ودشمنانت چه کسانی! خوب همه این دوستان هم که با هم و یک شبه تغییرعقیده نداده‌اند و یا دشمنان آن زمانت هم یک شبه معتقد نشده‌اند که امروز تو خود را در خیل آنها می‌بینی! پس روشن است که تو مثل حربن یزید ریاحی از سپاهی جدا شده و به سپاه دیگر پیوسته‌ای! مثال جالبی زدم حتما خودت هم از این مثال تعجب کردی یا شاید خوشت آمد البته ناراحت نشوی من منظورم از این مثال کمیت آن بود که جهت 180 درجه‌ای دارد نه کیفیت آن!

نمی دانم چه اتفاقی برای تو افتاده است که اینگونه تغییر پیدا کرده ای راستش را بخواهی از این اتفاقی که برای عقاید تو افتاده‌است بر خودم وحشت می‌کنم نکند که من هم روزی در جایی قرار بگیرم که ... و فقط به خدا پناه می برم.
محمد جان من تقریبا همه نامه‌های اخیرت را خوانده‌ام شاید برای تو جای تبریک داشته باشد که نامه هایت تیتر یک بی بی سی و بالاترین و خودنویس شده! شاید فکر میکنی که نامه‌هایت خیلی اثرگذار است و با این نامه ها می توانی کاری بکنی که امثال منتظری و موسوی و خاتمی وعبد نوری و... نکردند اما من به تو بگویم اصولا نامه ای که از بالاترین و بی بی سی سر در بیاورد انگی دارد که ارزش خواندن و ارزش محتوای آن حتی اگر مربوط به قبر و قیامت باشد را پایین می‌آورد. مگر تو نمی دانی که ما بچه حزب الهی ها وقتی می خواهیم کسی را بشناسیم یک معیارمان، حمایت رادیوها و بوقها و سایتهای بیگانه از وی است؟! همین چند وقت پیش که بحث حجاب و عفاف بود یک دلیلی که باعث می‌شد طرف مقابل را خلع سلاح کنیم حمایت بی بی سی از حجاب بود به قول امام خمینی رحمة الله علیه که فرموده بودند گویا آقای ریگان هم اسلام شناس شده!

سرت را درد نیاورم منظورم این است حالا که پشت کردی به ولایت و در سپاه دشمن قرار گرفتی سعی کن ادبیاتت را هم عوض کنی. آخر طرفداران فعلی شما که دیگر چیزی از قبر و قیامت نمی‌فهمند. البته باز خواهی گفت که من این نامه را برای طرفدارانم ننوشتم و همان حرفها که جواب آنها را در نامه قبلی برایت توضیح دادم.

در پایان فقط بگویم که" آینده با حق است. اگر ما اهل حق باشیم، آینده از آن ما است، اگر نه، حق اهل خود را پیدا می کند و خودش را به او عرضه می کند. آینده به لیاقت ما بستگی دارد. لیاقت هم حتما در نزدیکی ما به آمریکا و اسرائیل نیست. در نزدیکی ما به حق و حقیقت است. "  شاید این جمله برایت کمی آشنا باشد بله نویسنده قدیمی کیهان 4 خرداد هفتاد ونه.

دوستدار نوشته های قدیمیت!

فدایی حضرت ماه

نامه اول به محمد نوری زاد


+ قلمی شده در  چهارشنبه 89/6/3 توسط جعفر |  پژواک

قبر


+ قلمی شده در  جمعه 89/5/29 توسط جعفر |  پژواک

گفت: دیروز احمدی ن‍ژاد بعد از جلسه هیئت دولت مصاحبه کرده و دوباره از حرفهای مشائی اعلام حمایت کرده!
گفتم: این احمدی نژاد هم غافل شده انگار! از باندهای مافیایی که دنبال بازگشت دوباره به قدرتند و دنبال گرفتن نقطه ضعف غافل شده!
گفت: با اینکه خیلی کار می‌کند و زحمت می‌کشد ولی با بعضی از کارهاش ارزش همه کارهای دیگرش رااز بین می‌برد.
گفتم: آره جریان شده جریان گاوهای نه من شیرده! شنیدی که؟!
گفت: نه
گفتم: قدیم ضرب المثل شده بود گاو نه من شیرده! گاوهایی بودند که نه من شیر می‌دادند و باعث  تعجب و افتخار صاحبشان می‌شدند ولی یک عیب داشتند اون هم این بود که بعداز اینکه سطل شیر پر می‌شد لگدی می‌زدند و همه شیر را چپ می‌کردند!


+ قلمی شده در  پنج شنبه 89/5/21 توسط جعفر |  پژواک

به گزارش رسا، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، دیروز در جمع فرماندهان و مسؤولان نیروی زمینی، بنیاد تعاون، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و هوا فضای سپاه، خط امام را خط واقعی اسلام برشمرد و گفت: باید نسبت به مبانی نظام و اصول خط امام که خط واقعی اسلام است شناخت داشته باشیم و مواظب باشیم که خط ایشان که همان روح اسلام است لطمه نخورد.

آیت الله مصباح یزدی با اشاره به برخی اظهار نظرها افزود: کسانی که بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند،خودی نبوده بلکه غیر خودی اند و باید حواسمان جمع باشد.

وی خاطرنشان کرد: شما که ادعای خط امام می کنید، امام راحل در کدام سخنرانی خود از اسلام ده بارسخن نگفت و از ایران نام برد؛ ما که پیرو او هستیم باید همان روش را ادامه دهیم.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه آنچه به ما عزت بخشیده، اسلام است، تصریح کرد: ایران در زمان رژیم پهلوی هم بود، آنها طرفدار ناسیونالیسم و ملی گرایی مثبت بودند؛ حالا ما باید همان شعارها را زنده کنیم؟ پس اسلام و انقلاب چه شد؟

رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی اظهارداشت: برخی ها می گویند نسبت به احکام اسلام سست شویم این ها که مهم نیست! ؛سؤال اینست که پس چه چیزی مهم است! ملت برای این ها جان داده اند.

وی ادامه داد: باید حواسمان جمع شود چرا که انحراف از اینجا شروع می شود، اصول فراموش نشود، اصول یعنی تابع رهبر و ولایت فقیه و در این اصول شرایط زمان و تصمیمات سیاسی نمی تواند تغییر ایجاد کند و تا ظهور امام زمان این اصول خواهد بود.

آیت الله مصباح یزدی اذعان داشت: مردم ما بر سر عقاید و اصول خود صدها هزار شهید داده اند ما بر سر این عقاید معامله نمی‌کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما اسلام را می خواهیم و هر کس اسلام را بخواهد خدمتگذار او هستیم و در این مسیر با کسی عقد اخوت نبستیم، هرکس از اسلام کج برود، ردش می کنیم .

آیت الله مصباح یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیات قرآن و سرنوشت قوم بنی اسرائیل و توصیه خداوند به پیامبر اسلام به استقامت و پایداری افزود: در طول تاریخ کم نبودند کسانی که دعوت انبیا را پذیرفته و حتی در راه خدا جهاد کرده، اما تا آخر نایستادند و در وسط راه ماندند و حتی به جبهه دشمن رفتند.

وی با اشاره به وضعیت ملت ایران قبل از انقلاب با وضعیت قوم بنی اسرائیل در زمان فرعون تصریح کرد: در همسایگی ما قیامی علیه استعمار آمریکا اتفاق افتاد که شاه ایران از ارتش برای سرکوبی آنان استفاده کرد و صد ها نفر را کشت، اما کسی از آن سوال نکرد و این ذلتی بود که ملت ایران داشتند.

آیت الله مصباح یزدی به عزت و عظمت ایران بعد از انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: امروز آمریکا برای حل بسیاری از مشکلات رسما از ایران کمک می خواهد و از طرفی می خواهد به ایران حمله کند و از سویی درخواست کمک برای نجات از باتلاق عراق و افغانستان را از ایران دارد.

وی ریشه انحرافات ایجاد شده در کشورها و ملت ها را کسانی که روزی پرچمدار آنها و یا مقامات عالی بودند دانستند و افزودند: فتنه جمل از امثال زبیر که پسر عمه حضرت علی بود اتفاق افتاد و این به خاطر عدم استقامت در راه حق بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری به فتنه بعد از انتخابات سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: باید سالها بگذرد تا معلوم شود که چه خطری برای اسلام و ایران بود و خداوند چگونه این خطر را از سر اسلام و ملت ایران رفع کرد.

وی با بیان اینکه نباید بگوییم فتنه تمام شده است اظهارداشتند: هنوز کسانی در سایت های شان می نویسند، که حکومت امام ،حکومت دیکتاتوری بود و ما طرفدار پلورالیسم سیاسی هستیم .

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: صریحا می گویند ما به جای جمهوری اسلامی؛ جمهوری ایرانی می خواهیم.

آیت الله مصباح یزدی گفت: امروز آن فتنه تمام شده، فردا نوبت فتنه دیگر و آزمایشی جدید در کلاس های بالاتر است ،نباید خیال کنیم کسی که چند روزی برای اسلام و کشور زحمت کشید تضمین شده است، باید تا آخر پشت سر رهبری باشیم تا منحرف نشویم.

وی محور انقلاب اسلامی را ولایت فقیه دانست و افزود: همه دنیا حکومت ما را به عنوان ولایت فقیه می شناسند و همه موفقیت ها به خاطر آن است، هرکس با این نظام مخالفت کند هدفش تضعیف ولایت فقیه است.

رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی با بیان اینکه یک بعد جریانات فتنه، نظری ، فکری و عقیدتی است خاطرنشان کرد: ما اگر بخواهیم در مقابل فتنه های آینده آماده باشیم باید افکار خود را قوی کنیم که محور آن ولایت فقیه است.

آیت الله مصباح یزدی گفت: باید مواظب باشیم که نفوذ ها در نیروها اثر نکند تا زاویه ای در دورن نظام باز نشود.


+ قلمی شده در  سه شنبه 89/5/19 توسط جعفر |  پژواک

سلام بر رئیس جمهور ایران اسلامی

ببین آقا محمود تو آنقدر با ما صمیمی بوده ای و آنقدر خاکی شده ای که راحت می‌شود سرت فریاد کشید حرف زد ولی این عیب ما است که هر کس تن به خدمت ما می‌دهد را پست می‌انگاریم و کوچک! اما دکترجان این از تواضع توست و تواضع عین بزرگی چرا که این افراد پوچ اند که تکبر می ‌کنند ولی دکتر بگذار دو کلمه هم برایت درد دل کنم نه فکر کنی من هم باور کردم که تو نوکر مایی نه دکتر تو رئیس جمهور مایی و من می‌خواهم به رئیس جمهور کشورم شکایت کنم شکایت از آقای مشائی!‌
بله آقای مشائی! که همه می‌دانند عزیز کرده شماست، آقای احمدی نژاد بازهم صحبتهایی از ایشان بیرون آمده مبنی بر مکتب ایران به جای مکتب اسلام و...!!!  آقای احمدی نژاد  اصلا چرا ما باید حرفهای ایشان را ضد انقلابی بدانیم یا حرفهایی تو خالی و پوچ و بی سرو ته!رحیم مشایی گرد احمدی نژاد

نه اصلا همه حرفهای ایشان درست اما دکتر جان! جای این حرفها افکار عمومی نیست این حرفها باید در محافل علمی برود و حسابی چکش بخورد نمی‌شود که یکی شب بخوابد و صبح بیدار شود شروع کند به دادن نظریه‌هایی آنهم در سطح دولت شما!

آقای احمدی نژاد خلاصه کنم نامه آقا به ‌شما در مورد ایشان را که یادتان هست واقعا شما با این آقای مشایی که دورتان همواره پرسه می زند باعث ناراحتی و دلسردی ما می شوید پس از شما خواهشمندیم که ایشان را از بدنه دولتتان جدا کنید.

با تشکر مدیر وبلاگ پژواک

پ.ن:
جملاتی از مهمان رحیم مشایی:

  • مسئولین حکومت عقب افتاده و خونخوار جمهوری اسلامی ایران علیه هر آنچه ایرانی و انسانی است قیام کرده و قصد دارند نام میهن را به قهقرا ببرند و در این راه از هیچ خرابکاری و قتل و جنایتی ابا نخواهند داشت.
  • اسلامی بودن برای ما محدودیت ایجاد کرده است و میدان عمل ما را برای این که جایگاهی در جهان حاضر پیدا کنیم مشکل کرده است. مثلا سیاست ضداسرائیلی ما
  • اگر بخواهیم حرکت اصلاحی خود را از قانون اساسی شروع کنیم و جلو برویم باید بتوانیم در آینده نزدیک ولی فقیه را تحمل کنیم و در عین حال در جهت تغییر قانون مربوط به آن بکوشیم

+ قلمی شده در  جمعه 89/5/15 توسط جعفر |  پژواک
<      1   2   3   4      >
 
صفحه نخست اینجاست
بفرمایید روضه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
جعفر
هرچه مخلصانه‌تر عمل کنید، خداى متعال بصیرت شما را بیشتر میکند. «اللَّه ولىّ الّذین امنوا یخرجهم من الظّلمات الى النّور»؛ خدا ولى شماست. هرچه به خدا نزدیکتر شوید، بصیرت شما بیشتر خواهد شد و حقایق را بیشتر مى‌بینید.89/9/4

آخرین نوشته ها
تعریف دهه شصت
لپ تاپ استوک
احادیث واتساپی همان اسرائیلیات است.
یاد وبلاگ نویسی هامون به خیر
مفسدین اقتصادی صندوق میزان در حاشیه امن
[عناوین آرشیوشده]
پیوندها
امام خامنه ای
کیهان
پاوانا
علیرضا قزوه
25میلیون رای(داداش احمد)
جنبش پیامکی
کلیپ های موبایل مبارز
حضور نور
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
مذهب عشق
بارقه های امید
توشه آخرت
نامه یک بهایی مسلمان شده
ویکی حزب الله
یاعلی گفتیم وعشق آغاز شد
ایـــــــران آزاد
ایرانی مکتبی
همای رحمت
فازستان
ساعت به وقت کربلا
مناجات با عشق
سرباز حریم ولایت
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
سلام
بازدید امروز94
بازدید دیروز96
کل بازدید304235
نوشته های پیشین
آذر 1386
خرداد 1389
بهار 1389
تابستان 1389
از وبلاگ فیلتر شده پژواک
تابستان 89
پاییز 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
تیر 91
مهر 91
شهریور 91
آبان 91
دی 91
آذر 91
بهمن 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
آبان 92
مرداد 92
خرداد 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مهر 93
مرداد 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
بهمن 94
اردیبهشت 94
اسفند 94
مرداد 96
بهمن 97
بهمن 96
 

 RSS