سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تزوّدوا فانّ خیر الزّاد التّقوی... زادو توشه بردارید پس بهترین توشه تقوی است

تصمیم گرفتم این پست رو برای معرفی آقازاده ها اختصاص بدم نه اینکه من همه آقا زاده ها را می شناسم نه بلکه از همه خوانندگان وبلاگ می خواهم بدون اینکه بی احترامی بشود آقازاده ها را معرفی کنند و پست حکومتی آنها را هم بگویند مثلا به عنوان نمونه سه مورد را می گویم:

1- آقای مشایی پدر زن پسر آقای احمدی نژاد شغل فعلی رئیس دفتر رئیس جمهور

2-آقای علی مطهری پسر شهید مطهری و برادر خانم علی لاریجانی رئیس مجلس شغل فعلی منتخب مردم تهران در مجلس

3-علی لاریجانی پسر آیت الله لاریجانی و داماد شهید مطهری شغل فعلی رئیس مجلس

 

منتظرم...

پ.ن: البته شاید کسی بگوید که مشایی آقازاده نیست خوب ما تعریف آقا زاده را به همه کسانی که از جانب نسبت و فامیلیت به پست و مقامی رسیدن یا منتخب مردم شدن گسترش می دهیم.

از شما:
4- سید حسن خمینی نوه امام و پسر سید احمد خمینی شغل فعلی متولی حرم امام و رئیس بنیاد موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی

5- محسن هاشمی رفسنجانی پسر آقای رفسنجانی شغل  رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مترو تهران


+ قلمی شده در  دوشنبه 89/4/14 توسط جعفر |  پژواک

رفسنجانی نماز جمعه31 اردیبهشت 61 :
«...اگر امروز امکانات ما کافی نیست که هر کس طالب تحصیلات عالی است و دوره دانشگاه را بخواهد بخواند، اگر نمی توانیم در این دانشگاه های محدود جذبشان کنیم ، فکر کنیم یک راهی را انتخاب کنیم که هیچ طالب علمی مجبور نباشد که دست از تحصیل بکشد. ما این طور فکر کردیم یکی از طرق این است که از همین امسال در هر جا که دستمان رسید و شاید کم کم به روستاها هم بکشد، به شهرهای کوچک به آسانی می رسد، مراکزی درست بکنیم به نام دانشگاه آزاد، اما نه دانشگاه آزاد رژیم گذشته ، دانشگاه آزاد واقعی که مواد تحصیلی را با روش تحصیلی که در حوزه های علمیه می خوانند، خوانده شود. امروز اگر یک دانشجو در سال دهها هزار تومان، صدها هزار تومان خرج آن باشد، به خاطر فضای دانشگاه و اساتید زیاد و کارمندان موسسه وزارت علوم و آزمایشگاه ها و سایر چیزها ، یک طلبه که درس می خواند تقریبا" هیچ خرجی ندارد...
ما طالب علم می خواهیم ، طالب مدرک نمی خواهیم آنجا بیاید. او می خواهد درس بخواند. هر کسی که درس بخواند بله یک پایان تحصیلی به او می دهند که مردم بشناسند این شخص فارغ التحصیل این دانشگاه آزاد است.....راهی می شود برای این که ما در سراسر کشور حداقل در مراکز استان ها ، دهها مدرسه به سبک طلبه داشته باشیم و درآمد این می تواند از وجوه خیریه باشد. یعنی همین حالا که بنده عرض می کنم ، هنوز دفتر اعلام نکردیم ولی آقایانی که مایلند ، خانم هایی که مایلند ، می توانند اعلام کنند ما فلان باغ را داریم می دهیم برای این کار. یکی هم بگوید ما پنجاه تا اتاق در آن باغ می سازیم و ده نفر استاد هم بگویند ما روزی دو ساعت می آییم آنجا و درس می گوییم. یک جایی را باید تعیین کنیم اسم بنویسند. دولت هم البته کمک می کند. آزمایشگاه ها ساعت فراغتشان را در اختیار آن ها می گذارند. اگر لازم شد در یک وضع خاصی استاد و متخصص نداشتیم ، از یک دانشگاه می گیریم...
من امروز از این تریبون مقدس نماز جمعه این فکری که امروز برای ما فکر است و از جامعه دانشگاهیان اسلامی خواستیم که آن ها هم طرح بدهند و از دوستان دولت هم خواسته ایم و تعقیب هم می کنیم. کسانی که حاضرند می توانند جایی اسم نویسی کنند ، به نام استاد ، به نام کمک مالی و به هر عنوان ، دادن یک محل ، دادن یک زمین ، دادن یک باغ ، دادن یک ساختمان برای خوابگاه ها ، اینها جمع می شود و ما با بودجه مردم و با کمک مردم تبدیل می کنیم این کشور را به دانشگاه واقعی...» منبع

احمدی نژاد دو سال قبل:
...
دانشگاه آزاد فقط در یک نمونه با یک مرکز تحقیقاتی وابسته به یک مجمع و سازمان که از بودجه دولتی استفاده می کند قراردادی 4میلیاردی منعقد کرده است که نقش مِصر در معادلات منطقه ای را بررسی کند. من به این ها نامه نوشتم که یک دانشجوی علوم سیاسی می تواند این را به عنوان یک رساله دانشجویی انجام دهد. این موضوع به چه درد دانشگاه آزاد می خورد، قرار داد مطالعاتی دیگری داشتند در مورد مناسبات بین الملل و... شما معادل همین پول را می توانستید به دانشجویان تخفیف بدهید. این رقم یک درصد بودجه آموزشی دانشگاه آزاد است.
این دانشگاه کار اقتصادی می کند، نه کار آموزشی! ...چرا مثلاً 4میلیارد تومان باید صرف کاری شود که بر خلاف ماموریت آموزشی این دانشگاه است؟ چرا این هزینه های هنگفت را در مکان های ورزشی، خوابگاه ها، تخفیف شهریه و... صرف نمی کنند. این دانشگاه کار اقتصادی می کند.
...
به ما گفتند، سکوت کنیم چون سیاسی می شود. چرا وقتی می خواهیم یک نقطه را اصلاح کنیم سیاسی می کنند. برای آنکه سیاسی نکنند، سکوت کردیم. ما دوستار دانشجویان، اساتید و اصل دانشگاه هستیم، اما مدیریت و روش اداره دانشگاه را باید اصلاح کرد. اگر می خواستیم با دانشگاه آزاد برخورد کنیم، من اجازه می دادم نتیجه تحقیق و تفحص از این دانشگاه منتشر شود.
متن کامل


+ قلمی شده در  یکشنبه 89/4/13 توسط جعفر |  پژواک

کاش آقای اوباما ماکروسافت و شرکتهای مربوط به صنعت کامپیوتر را مجبور به تحریم ایران کند، الان در کشور، صنعت نرم افزار ما به علت عدم تحریم از سوی آمریکا با مشکل بزرگی مواجه شده است ما هنوز یک سیستم عامل بومی شده عمومی نداریم.در صحنه نظامی موشکها، هواپیماها و در عرصه صنعت خودروهای بومی شده داریم ولی در زمینه مباحث مربوط به کامپیوتر و شبکه هنوز آنطور که باید وارد عمل نشده ایم. بازارکامپیوتر ایران پر شده است از محصولات شرکتهای خارجی از پرینترهای hp بگیرید تا لب تابها و نرم افزارهای خارجی و خصوصا آمریکایی!
در داخل هم برای ایجاد استقلال در این زمینه تلاش چندانی صورت نمی‌گیرد، اما در صورتی که آقای اوباما بتواند این موضوع را درک کند که ما نیازمند به تحریم صنعت کامپیوتر و نرم افزار و سیستم عامل هستیم شاید امیدهایی جهت حرکت به سمت استقلال در این زمینه ایجاد شود.


+ قلمی شده در  یکشنبه 89/4/13 توسط جعفر |  پژواک

حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری


+ قلمی شده در  یکشنبه 89/4/13 توسط جعفر |  پژواک

سردار ایازی که در واقع همه کاره سردارخلبان دکترقالیباف شهردار تهران است اعلام کرد که از این به بعد شمارنده های روز شمار را ازروی پروژه های شهری حذف می‌کند وی اعلام کردکه به اینکار نیازی نبوده ونیست و پروژه ها طبق همان زمانبندی که با پیمانکار قرارداد می شود انجام میگیرد!
خوب شاید به نظر برسد به اینکار نیازی نباشد ولی تنها دلیل و مهمترین فایده این شمارنده ها که بر روی پروژه های شهری در تهران نصب می شدند و به طور معکوس هر روز کاهش می یافتند این بود که مردم را به عنوان ناظر پروژه در جریان کار می‌گذاشت و همین نظارت مردمی سبب می‌شد که کارفرما که همان شهرداری است و مجریان پروژه خود را در مقابل ناظرانی ببینند که نمی‌شود آنها را دور زد یا گمراه کرد و از طرفی مردم می‌توانستند برای کارهای  عمرانی و سایر امورات محله خود برنامه ریزی کنند  ولی با حذف این شمارنده‌ها متاسفانه دیگر مردم نمی‌دانند که در این پروژه‌ها چه می‌گذرد و کی تمام خواهند شد واین مانع از برنامه ریزی برای زندگی آنها خواهد شد.
البته باید گفته شود که از آقای سردار ایازی اینکارها بعید نبوده و نیست چرا که ایشان قبلا هم مبدع طرح کارشناسی نشده راه اندازی  اتوبوسهای (تندرو)بی آر تی در اتوبان بسیج است اتوبانی که به عنوان رابط شهرهای جنوب شرقی تهران با شهرهای شمال کشور از طریق جاده هراز است و هر روز با ترافیک سنگینی روبرو است و درهنگام راه اندازی آن تا کنون ساکنین منطقه افسریه تهران و خیابان ابوذر با مشکلات ترافیکی شدیدی روبرو شدند و جالب است که این خط در این مسیر (محدوده اتوبان افسریه)مسافر چندانی هم ندارد و تماسها با سامانه 137 هم نتیجه بخش نبوده ونیست البته پیش بینی میشود که چندی دیگر این سامانه(137) نیز به دلایلی منطقی مشابهی حذف شود!
همچنین ایشان از افراد شاخصی است که با طرح شروع شده مونوریل در تهران مخالفت کرد و به دستور ایشان طرح متوقف شد و در تعطیلات نوروز امسال پایه‌های ایجاد شده مونوریل در تهران که با هزینه بیت المال ساخته شده بود تخریب گردید.


+ قلمی شده در  پنج شنبه 89/4/10 توسط جعفر |  پژواک
<      1   2   3      >
 
صفحه نخست اینجاست
بفرمایید روضه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
جعفر
هرچه مخلصانه‌تر عمل کنید، خداى متعال بصیرت شما را بیشتر میکند. «اللَّه ولىّ الّذین امنوا یخرجهم من الظّلمات الى النّور»؛ خدا ولى شماست. هرچه به خدا نزدیکتر شوید، بصیرت شما بیشتر خواهد شد و حقایق را بیشتر مى‌بینید.89/9/4

آخرین نوشته ها
تعریف دهه شصت
لپ تاپ استوک
احادیث واتساپی همان اسرائیلیات است.
یاد وبلاگ نویسی هامون به خیر
مفسدین اقتصادی صندوق میزان در حاشیه امن
[عناوین آرشیوشده]
پیوندها
امام خامنه ای
کیهان
پاوانا
علیرضا قزوه
25میلیون رای(داداش احمد)
جنبش پیامکی
کلیپ های موبایل مبارز
حضور نور
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
مذهب عشق
بارقه های امید
توشه آخرت
نامه یک بهایی مسلمان شده
ویکی حزب الله
یاعلی گفتیم وعشق آغاز شد
ایـــــــران آزاد
ایرانی مکتبی
همای رحمت
فازستان
ساعت به وقت کربلا
مناجات با عشق
سرباز حریم ولایت
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
سلام
بازدید امروز31
بازدید دیروز108
کل بازدید304280
نوشته های پیشین
آذر 1386
خرداد 1389
بهار 1389
تابستان 1389
از وبلاگ فیلتر شده پژواک
تابستان 89
پاییز 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
تیر 91
مهر 91
شهریور 91
آبان 91
دی 91
آذر 91
بهمن 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
آبان 92
مرداد 92
خرداد 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مهر 93
مرداد 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
بهمن 94
اردیبهشت 94
اسفند 94
مرداد 96
بهمن 97
بهمن 96
 

 RSS