سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تزوّدوا فانّ خیر الزّاد التّقوی... زادو توشه بردارید پس بهترین توشه تقوی است

 حسن در یک بنگاه املاکی کار می کرد از سر بیکاری مجبور شده بود که کارگری بنگاه را قبول کند حقوقش از بیکاری که بهتر بود صبح باید بنگاه را باز می کرد و بعد آب و جارویی و گذاشتن چایی و از این کارها.
اما این حسن ما از اونهایی است که یک شبه راه صد ساله را طی کرد و میلیونری شد. خودش میگفت که اصلا اهل پوشیدن کت و شلوار نبوده و نیست ولی اونروز حاجی بنگاه دار بهش گفت فردا صبح کت و شلوارت رو می پوشی و اول وقت این لایحه رو می بری دفتر دادگاه فلان! شعبه فلان! حسن هم همینکار رو کرده بود البته از انصاف نگذریم وقتی کت شلوارمی پوشید اصلا تیپش عوض میشد نمی شناختیش فکر میکردی که وزیر خارجه جوان اتریش است!وزیر خارجه اتریش
می گفت وقتی از دفتر دادگاه اومدم بیرون، رفتم در خروجی و موبایلم رو گرفتم، بیام بیرون که یکدفعه یک اقای میان سالی جلوش رو میگیره میگه کارش داره! خلاصش اینکه طرف فکر کرده این حسن آقای ما کاره ای هست تو دفتر قاضی و جریان پرونده میلیاردیش رو برای حسن توضیح میده و دست آخر هم میگه اگه بتونی تو این پرونده کاری بکنی 300 میلیون تومان شیرین بهت میدم!
حسن میگفت من هم کم نذاشتم  کشیدمش کنار و گفتم اینطوری که نمیشه حاج آقا باید یک ضمانتی بدی از کجا معلوم که اگه این کار رو برات کردم فردا دبه نکنی؟!
می گفت طرف چند روز بعد من رو تو دفتر وکیلش خواست و یک قرار داد نوشتیم و یک چک 300 میلیونی هم به من داد.
می گفت بعد از اون من دیگه کاری نکردم جز اینکه انتظار کشیدم, هر وقت هم زنگ می زد می گفتم کارها داره انجام میشه! خیالتون رحت باشه! خلاصه رای دادگاه طرف صادر شد و یک روز زنگ زد و کلی تشکر کرد و من هم همان روز چک رو تاریخ زدم و رفتم  نقد کردم!


+ قلمی شده در  سه شنبه 93/7/22 توسط جعفر |  پژواک

کار ندارم که همیشه سانسور خوب نیست اما بعضی وقتها هم ساسنسور خو ب است جای تشکر دارد و جای شکر دارد که ما رسانه ای پاک داریم حداقل از این نظر که صحنه های تحریک کننده را از فیلمهای سینمایی حذف می کنند.

واین بر اساس سلیقه نیست بلکه بر اساس دستور اسلام است که برای لذت جنسی حدودی تعریف کرده  که مثلا یکیش همینه که نگاه کردن به فیملهای تحریک کننده حرام است.

 

 


+ قلمی شده در  دوشنبه 93/7/21 توسط جعفر |  پژواک

انگلیس خبیث اصلاح طلبان را سنگ روی یخ کرد و رئیس جمهور روحانی هم در سازمان ملل یک کلمه علیه چرندیات کامرون در سازمان ملل حرف نزد!

روحانی مچکریم!

سنگ روی یخ


+ قلمی شده در  شنبه 93/7/5 توسط جعفر |  پژواک

بلوار اندیشه شهرک رازی جایی است که کارخانه رب رضوی در کنار آن جا خوش کرده است با اینکه مردم محل بسیار از طرق مختلف خواستار برچیده شدن کارخانه رب شده اند متاسفانه قدرت و نفوذ آستان قدرس رضوی آنقدر زیاد است که این خواسته ها به جایی نمی رسد.

فصل گوجه فرنگی که می شود یعنی از ماه آخر تابستان هر شب بوی گند فاضلاب کارخانه رب رضوی تمام شهرک رازی را فرا میگیرد به حدی که مردم محل کولرهایشان را برای جلوگیری از ورود بوی نامطبوع به خانه هایشان خاموش میکنند. یکی از اهالی محل می گفت خدا بیامرزد جانباز محمد زاده را تا وقتی که بود تا می توانست پیگیری کرد و به شهرداری و شورای شهر هم صدای اعتراض مردم  را رساند اما دریغ از کمترین اقدام.

این حرفها را که شنیدم یادم از باغهای آستان قدس افتاد که در میدان فردوسی و حوالی میدان جانباز و انتهای فرامرز عباسی و خیلی جاهای دیگر مشهد وجود داشت و تا حدودی دارد و آستانه قدس رضوی مثل آب خوردن درختهایشان را خشکانید و جایشان برج و بانک ساختمان کاشت و می کارد و حالا این مشهد را داریم که در فصل مسافرتی هوایش ناسالم است و نا سالم!

واقغا این آستانه قدس رضوی در حق مردم مشهد ظلم می کند و کسی هم نیست که بتواند جلویش بایستد.


+ قلمی شده در  پنج شنبه 93/7/3 توسط جعفر |  پژواک
 
صفحه نخست اینجاست
بفرمایید روضه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
جعفر
هرچه مخلصانه‌تر عمل کنید، خداى متعال بصیرت شما را بیشتر میکند. «اللَّه ولىّ الّذین امنوا یخرجهم من الظّلمات الى النّور»؛ خدا ولى شماست. هرچه به خدا نزدیکتر شوید، بصیرت شما بیشتر خواهد شد و حقایق را بیشتر مى‌بینید.89/9/4

آخرین نوشته ها
تعریف دهه شصت
لپ تاپ استوک
احادیث واتساپی همان اسرائیلیات است.
یاد وبلاگ نویسی هامون به خیر
مفسدین اقتصادی صندوق میزان در حاشیه امن
[عناوین آرشیوشده]
پیوندها
امام خامنه ای
کیهان
پاوانا
علیرضا قزوه
25میلیون رای(داداش احمد)
جنبش پیامکی
کلیپ های موبایل مبارز
حضور نور
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
مذهب عشق
بارقه های امید
توشه آخرت
نامه یک بهایی مسلمان شده
ویکی حزب الله
یاعلی گفتیم وعشق آغاز شد
ایـــــــران آزاد
ایرانی مکتبی
همای رحمت
فازستان
ساعت به وقت کربلا
مناجات با عشق
سرباز حریم ولایت
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
سلام
بازدید امروز21
بازدید دیروز23
کل بازدید303264
نوشته های پیشین
آذر 1386
خرداد 1389
بهار 1389
تابستان 1389
از وبلاگ فیلتر شده پژواک
تابستان 89
پاییز 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
تیر 91
مهر 91
شهریور 91
آبان 91
دی 91
آذر 91
بهمن 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
آبان 92
مرداد 92
خرداد 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مهر 93
مرداد 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
بهمن 94
اردیبهشت 94
اسفند 94
مرداد 96
بهمن 97
بهمن 96
 

 RSS