سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تزوّدوا فانّ خیر الزّاد التّقوی... زادو توشه بردارید پس بهترین توشه تقوی است

مشایی با‌ آن حرفهایی که برای مردم اسرائیل زد و با زدو بندهایی که با خارج نشین بدنام به نام امیر احمدی دارد امکان ندارد که بتواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کند البته به تحلیل بنده که فکر کنم خیلیها با آن موافق باشند حتی خود مشایی!
برای همین به نظر می رسد که دکتر احمدی نژاد و مشایی دنبال ایجاد فرصتی بودند تا بتوانند مقبولیت که نه بلکه مشروعیتی حتی زورکی برای مشایی درست کنند تا از همین الان فیلتر شورای نگهبان را برای مشایی سوراخ کنند.
اما گویا آقای مشایی و دکتر، مثل خیلی از افرادی که در گذشته بودند حساب مردم را نکرده‌اند و یا مردم را خیلی الکی حساب کردند که دست به بعضی کارهایی می‌زنند که فعلا در حد شایعه است و رسمی نشده!
آقای دکتر احمدی نژاد واقعا از این مشایی بازی شما متاسفم! باشد روزی که بفهمی که نمی فهمیدی!


+ قلمی شده در  چهارشنبه 90/2/7 توسط جعفر |  پژواک

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو اعلام کرد که حضرت آیت الله مصباح یزدی درباره مستند ظهور نزدیک است تاکید دارند که پرداختن به اینگونه مسائل صحیح نیست.
حجت الاسلام قاسم روانبخش در این باره گفت: اتفاقاً چند روز پیش وقتی که این مستند را تماشا کردم، رفتم خدمت علامه مصباح یزدی و گفتم: حاج آقا اگه یادتان باشد حدود 15 سال پیش طبق اتفاقاتی که در برخی کشورها افتاده بود، خدمت حضرتعالی رسیدم و سؤال کردم که آیا می شود این اتفاقات را از علائم ظهور تلقی کرد؟ حضرتعالی هم در جواب من فرمودید: «زیاد به این مسائل نپردازید که در جلسه ای بنشینید و ببینید چه چیزی از علائم ظهور است و چه چیزی از علائم ظهور نیست. ممکن است که این حرفها و جلسات برای آدم شیرین باشد اما آنچه که وظیفه شماست این است که خودتان را برای ظهور آماده کنید به طوری آماده شوید که انگار همین فردا آقا امام زمان(عج) ظهور خواهند کرد. حالا بحث کنیم درباره این مسائل اما خودمان آماده نشویم هیچ فایده ای ندارد. ببینید وظیفه ما در قبال حضرت چیست؟
حجت الاسلام روانبخش افزود: بعد از ذکر و یادآوری این مطلب، خدمت علامه مصباح عرض کردم، اکنون با توجه به اتفاقاتی که در منطقه افتاده است، نظر حضرتعالی در این باره چیست؟ علامه مصباح فرمودند: الان هم نظر من همین است که خودتان را برای ظهور آماده کنید که گویا همین فردا آقا ظهور خواهند کرد.
دبیر سیاسی هفته نامه پرتو در ادامه تصریح کرد که خدمت حضرت علامه مصباح عرض کردم: حاج آقا برای سخنرانی که به استانهای مختلف می رویم خیلی ها درباره این مستند «ظهور بسیار نزدیک است» سؤال می کنند و نظرمان را در این باره می خواهند چه جواب دهیم؟
علامه مصباح در پاسخ فرمودند: «اما راجع به این بحثها توصیه نمی کنم که به این مسائل بپردازید نه در نفی آن و نه در اثبات آن، به هیچ وجه وارد این مسائل نشوید.» البته ایشان درباره برخی مصادیق این مستند فرمودند: «اعتقادی که من به مقام معظم رهبری دارم خیلی بالاتر از آن سید خراسانی است که در روایات آمده است لزومی ندارد ما برویم دنبال آن روایات تا تاییدی بر معظم له بگیریم. به مراتب بسیار بالاتر از آن سیدخراسانی که در روایات آمده است، ما به مقام معظم رهبری اعتقاد داریم.»
حجت الاسلام روانبخش ابراز داشتند: علامه مصباح در جای دیگر فرمودند: «مگر می شود که آقا امام زمان(عج) نائب خودشان را تنها بگذارند و یاری نکنند.»
به گفته عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) وی همچنین درباره انگیزه عوامل سازنده این فیلم فرمودند: «فکر نکنم که تولیدکنندگان قصد خاصی داشته باشند. ممکن است قصدشان هم خیر باشد اما پرداختن به این مسائل درست نیست.»
نکته بعدی که ایشان فرمودند این بود که «یکی از بزرگان نقل می کرد که آقا امام زمان(عج) به یکی از بزرگوارانی که خدمتشان رسیده بودند، گلایه کردند و فرمودند : کسانی که سراغ ما هم می آیند برای ما نمی آیند برای خودشان می آیند و بیشتر برای رفع مشکل خودشان خدمت ما می آیند. حتی مسئله ظهور را از این جهت دوست دارند که وضعیت خودشان خوب شود و به رفاه برسند اما آنها نگران من نیستند که من چه چیزی را می خواهم.»


+ قلمی شده در  جمعه 90/2/2 توسط جعفر |  پژواک
<      1   2      
 
صفحه نخست اینجاست
بفرمایید روضه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
جعفر
هرچه مخلصانه‌تر عمل کنید، خداى متعال بصیرت شما را بیشتر میکند. «اللَّه ولىّ الّذین امنوا یخرجهم من الظّلمات الى النّور»؛ خدا ولى شماست. هرچه به خدا نزدیکتر شوید، بصیرت شما بیشتر خواهد شد و حقایق را بیشتر مى‌بینید.89/9/4

آخرین نوشته ها
تعریف دهه شصت
لپ تاپ استوک
احادیث واتساپی همان اسرائیلیات است.
یاد وبلاگ نویسی هامون به خیر
مفسدین اقتصادی صندوق میزان در حاشیه امن
[عناوین آرشیوشده]
پیوندها
امام خامنه ای
کیهان
پاوانا
علیرضا قزوه
25میلیون رای(داداش احمد)
جنبش پیامکی
کلیپ های موبایل مبارز
حضور نور
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
مذهب عشق
بارقه های امید
توشه آخرت
نامه یک بهایی مسلمان شده
ویکی حزب الله
یاعلی گفتیم وعشق آغاز شد
ایـــــــران آزاد
ایرانی مکتبی
همای رحمت
فازستان
ساعت به وقت کربلا
مناجات با عشق
سرباز حریم ولایت
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
سلام
بازدید امروز65
بازدید دیروز49
کل بازدید303357
نوشته های پیشین
آذر 1386
خرداد 1389
بهار 1389
تابستان 1389
از وبلاگ فیلتر شده پژواک
تابستان 89
پاییز 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
تیر 91
مهر 91
شهریور 91
آبان 91
دی 91
آذر 91
بهمن 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
آبان 92
مرداد 92
خرداد 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مهر 93
مرداد 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
بهمن 94
اردیبهشت 94
اسفند 94
مرداد 96
بهمن 97
بهمن 96
 

 RSS