سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تزوّدوا فانّ خیر الزّاد التّقوی... زادو توشه بردارید پس بهترین توشه تقوی است

1-  رفیق شفیق ما این آقامحسن خان سلیمانی روزی روزگاری در روزنامه جمهوری اسلامی کار می کرد. این دوست ما در روی میز کارش، زیر شیشه، عکسی از شهید مرتضی آوینی گذاشته بود. فکر می کنید واکنش مسیح مهاجری منافق که بدون شایستگی و لیاقت تکیه بر صندلی مدیر مسئولی روزنامه پر خاطره جمهوری اسلامی زده است، به این تصویر چه بوده؟ هیچ الا اینکه؛ “این قبیل تصاویر مصداق شرک است؛ برش دارید”.

2-  مصداق شرک، مهاجرت از ولایت فقیه است نه حالا به ولایت هاشمی، بلکه به ولایت فرزندان هاشمی. امام، ولی فقیه و مرجع تقلید مسیح مهاجری فرزندان آقای هاشمی هستند؛ کسی شک در این واقعیت دارد؟ آقای مسیح مهاجری! شما غلط کردید مسیح مهاجری باشید. مسیح مهاجری به آن مسیحی ای می گویند که به دین اسلام مهاجرت کرد اما شما؟… شما هم مثل سران فتنه و بدتر و منافقانه تر از سران فتنه، از ولایت فقیه مهاجرت به ولایت کسانی کرده اید که می خواهند دانشگاه آزاد را وقف کنند! ولایت شما ولایت مهدی و فائزه هاشمی است. پس خاک بر سرتان با این ولایت تان. ولایت فقیه، ولایت عشق است که ولایت ماست. ولایت شما ولایت عیش است که الان دارد عیاشی می کند در لندن. پس خاک بر سر شما و مهدی هاشمی. خاک بر سر شما و فائزه هاشمی.

3-  می گویند؛ مسیح مهاجری فردی ساده زیست است؛ اگر اینگونه باشد، این منافق، مصداق “خسر الدنیا و الآخرت” است.

4-  من حاضرم مثل هموطنان اقلیت خود که تاب نیاوردند بی حرمتی به قرآن را و همنوای با مسلمین علیه آمریکا و اسرائیل شوریدند، مسیحی بمیرم اما مثل مسیح مهاجری مسلمان نباشم. خاک بر سر این مسلمانی.

5-  گند زده این فرد به پر خاطره ترین روزنامه جمهوری اسلامی ?? ساله ما. واقعا گند زده. از صفحه بندی بگیرید تا محتوا. حیف این روزنامه که افتاده دست این منافق. “آقای دوربینی” مدیر مسئول این روزنامه می شد بهتر درمی آورد این روزنامه را. یک روز نشد ما این روزنامه را ورق بزنیم، عکس آقای دوربینی را درش نبینیم!!

6-  در پیشانی مسیح مهاجری جای مُهر است؛ چون در مثل مناقشه نیست، باید گفت: در پیشانی خوارج هم جای مُهر بود ولی خبری از مِهر علی نبود. فریب این را نخورید که در این روزنامه گاهی “آقا” تیتر یک می شود. در ? راهی “هاشمی” و “امام”، در ? راهی ولایت آقازاده ها و ولایت “آقا”، شک نکنید که مسیح مهاجری طرف باطل را می گیرد و مگر تا الان نگرفته؟ مسیح مهاجری نوکر هاشمی است؛ نه پیرو ولایت فقیه.

7-  با این نوشته کوتاه پروژه بر حق بچه بسیجی ها کلید خواهد خورد؛ اخراج مسیح مهاجری از روزنامه جمهوری اسلامی. “جمهوری اسلامی” جای منافقین نیست. کسی که برای سران فتنه و خانواده شان با کمترین انعام، قلم را به صراط نفاق و راه فتنه می فروشد، باید مدیر مسئول چیزنامه فلان باشد، نه جمهوری اسلامی. به نام جمهوری اسلامی مسیح مهاجری دارد می ریزد به کام فتنه گران. ?? سال است به حرمت جانبازی ایشان در حادثه هفتم تیر صبر کرده ایم اما اگر من حرف حق را نزنم، خون سرخ شهید بهشتی جلویم را خواهد گرفت در آخرت.

8-  و بالاخره حاضرم در فضایی آزاد نظرسنجی برگزار شود که چند درصد کارمندان این روزنامه، مسیح مهاجری را برای اداره این روزنامه فردی سالم، متعهد و حرفه ای می دانند.

حسین قدیانی


+ قلمی شده در  چهارشنبه 89/7/14 توسط جعفر |  پژواک
 
صفحه نخست اینجاست
بفرمایید روضه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
جعفر
هرچه مخلصانه‌تر عمل کنید، خداى متعال بصیرت شما را بیشتر میکند. «اللَّه ولىّ الّذین امنوا یخرجهم من الظّلمات الى النّور»؛ خدا ولى شماست. هرچه به خدا نزدیکتر شوید، بصیرت شما بیشتر خواهد شد و حقایق را بیشتر مى‌بینید.89/9/4

آخرین نوشته ها
تعریف دهه شصت
لپ تاپ استوک
احادیث واتساپی همان اسرائیلیات است.
یاد وبلاگ نویسی هامون به خیر
مفسدین اقتصادی صندوق میزان در حاشیه امن
[عناوین آرشیوشده]
پیوندها
امام خامنه ای
کیهان
پاوانا
علیرضا قزوه
25میلیون رای(داداش احمد)
جنبش پیامکی
کلیپ های موبایل مبارز
حضور نور
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
مذهب عشق
بارقه های امید
توشه آخرت
نامه یک بهایی مسلمان شده
ویکی حزب الله
یاعلی گفتیم وعشق آغاز شد
ایـــــــران آزاد
ایرانی مکتبی
همای رحمت
فازستان
ساعت به وقت کربلا
مناجات با عشق
سرباز حریم ولایت
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
سلام
بازدید امروز6
بازدید دیروز23
کل بازدید303249
نوشته های پیشین
آذر 1386
خرداد 1389
بهار 1389
تابستان 1389
از وبلاگ فیلتر شده پژواک
تابستان 89
پاییز 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
تیر 91
مهر 91
شهریور 91
آبان 91
دی 91
آذر 91
بهمن 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
آبان 92
مرداد 92
خرداد 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مهر 93
مرداد 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
بهمن 94
اردیبهشت 94
اسفند 94
مرداد 96
بهمن 97
بهمن 96
 

 RSS