سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تزوّدوا فانّ خیر الزّاد التّقوی... زادو توشه بردارید پس بهترین توشه تقوی است

 

وبلاگ پارتیزان مطلبی رو در مورد سید حسن خمینی نوه امام ذکر کرده که گفتم شما هم ببینیدش!

 آیا او وارث خمینی(رحمه الله علیه) است؟؟؟

 جار و جنجال بر سر مواضع درست یا نادرست فرزند ارشد حاج احمد آقا خمینی و نوه ی حضرت امام ، یعنی سید حسن مصطفوی برای دیروز و امروز نیست و پیشینه ای بیش از یک دهه دارد . سابقه ای که از همان آغازین روزهای فوت یادگار حضرت امام (قدس سره الشریف) و زمام داری تولیت مرقد مطهر و مسؤولیت پاس داری از آثار آن قائد کبیر توسط این وارث اسمی رقم خورد . و حال این که این سمت ها و القاب و عناوین در توان یک چنین جوان خام و به دور از عالم مدیریت سیاسی هست یا نه بحثی است مجزا که در این مقال نیز نمی گنجد ولیکن این همان چیزی است که باید در پی اش بود .

در روزهای گذشته اظهارات (مثل همیشه) جناحی جناب سید حسن در مسائل سیاسی و حاضر شدن برای مصاحبه با جماعتی فرصت طلب و مخالف آرمان های دینی و ملی ، جرقه ای بود برای افروختن آتش همان جار و جنجال پیش گفته . جماعتی که خط و ربطشان از دیر باز در ضدیت با امام و امت و انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نبوده و همیشه از وی تنها همان لب خند ملیح را بر صفحات مجلات خود و برای جلب نظر مشتریان هنرپیشه پسندشان خواسته اند و نظراتش را نیز برای عوام فریبی پاک سیرتانی که همیشه ی خدا ، نگاهشان بر لبان حق گوی خمینی کبیر بوده که هر تکان خوردن آن لب ها ، حجتی بود برای دنیا و اخرای این پاک سیرتان . غافل از این که این ملت حق را همیشه از زبان ولی خود شنیده اند نه هر آن کس که بر موج محبوبیت الهی درگذشته گان خود سوار شده و خود نیز به دیگران سواری بدهد . و همین ولایت مداری ، رمز بقای این انقلاب بوده نه نگاه کورکورانه به لفاظی های وارثان ناخلف .

همان طور که در بالا آمد ، این جناب سید حسن از اوایل دهه ی پیش ، با مواضع ضد مردمی و بعضا غیر قانونی خود ، هر از گاهی آبی به آسیاب دشمن ریخته و اسباب مسرت فرصت طلبان را مهیا ساخته است که اگر بنا به آوردن مصداق باشد ، شاخص ترین این مصادیق ، حمایت جهت دار از تخلفات شهردار وقت تهران و مخالفت با اعمال مواد قانونی علیه تاراج بیت المال مسلمین توسط غلام حسین کرباسچی می باشد که این خود جزء اولین خیانت ها به وصایای خمینی کبیر بوده و هست . ولی این عزیز به همین موارد بسنده نکرد و چه بسا با تهییج و تشجیع کاذب دوستان منافقش هر آن چه که آنان می خواستند را به زیر سؤال برده و در هر موقعیتی نیز بر مکنونات قلب سیاه آنان صحه می گذاشت . و در آخرین مورد نیز با حمایت از مبحث مخالف با قانون اساسی و مغایر با تمامی سفارش های معمار انقلاب به تخطئه ی شورای نگه بان پرداخته و از متخلفینی که طبق همین قانون ، مجرم و متهم به قانون شکنی بوده و هستند ، طرف داری همه جانبه به عمل آورده و در رثای رد صلاحیت شده گان متوقع ، چهره ای حزن آلود به خود گرفته و تمثالش غم گنانه  بر کتیبه ی جراید غوغا سالار نشست .

از دیگر سو و باز در بازار داغ جار و جنجال چار سوق انتخابات و مشارکت این عزیز مذکور در این مباحث ، برخی بر طبل انتقاد بی برهان کوبیده (سایت خبری نوسازی) و برخی دیگر با تمبک دفاع مظلومانه و حمایت بچه گانه (مدیر مسؤول کیهان) ضرب مغالطه گرفتند و ساز بی منطقی گری نواختند .

این که این جناب ، نوه ی امام راحل است ، چه نسب افتخار آمیزی و چه سعادت گران مایه ای ولی در عین حال عجب مسؤولیت سنگین و درد سر سازی که با کوچک ترین لغزش در پیمودن راه حق ، پیماینده ی این راه را با سر ، بر زمین بی آب رویی کوفته و بر امحاء وراثتش می کوشد . چیزی که این عزیز ، خواسته یا ناخواسته بدان دچار گشته و به آن اصرار می ورزد . حال با توجه به این لغزش ها ، آیا هر ناظر منصفی بایستی نسبت به این قبیل قانون شکنی ها و کاهلی در اجرای منویات رهبر فقید انقلاب ، دست به سینه و ساکت و لب خند بر لب ، خود را به بی تفاوتی زده و نوای ان شاء الله بزی بوده است سر دهد که مبادا به تریج قبای ایشان بر بخورد و یا به زعم آقایان ، شخصیت امام عزیزمان به زیر سؤال نرود ؟ حال آن که یک دهم این چنین تخلفات و موضع گیری هایی اگر از بی نوایی مخالف عقاید ما سر بزند ، دودمانش را به آتش می کشیم و خاکسترش را به باد می دهیم .

اصلا این چه منطقی است که انتقاد به ره بری از زبان هر کسی باید موافق عرف و شرع شناخته شودصادق طباطبایی که در اوایل انقلاب به دلیل حمایت از بنی صدر منزوی شد ولی پرداختن به سر پیچی از مسؤولیت های محوله ی یک چنین وراثی ، مستوجب گرفتن و بستن و دریدن و ... می شود ؟ مگر ایشان تافته ی جدا بافته ی این جامعه هستند ؟ مگر نسب امام را داشتن و شهرت کبیر آن حضرت را یدک کشیدن ، مصونیت از انتقاد و حتا پی گیری قانونی را در بر دارد ؟ اگر چنین است که سید حسین فرزند شهید آقا مصطفا خمینی ، در این زمینه افضل تر است و اجرای این موارد برای وی به حق تر . ولو این که این بنده ی خدا فراری باشد و یا پناهنده در آغوش استکبار جهانی . اگر نوه ی امام (رحمة الله علیه) بودن حجیت برحق بودن باشد ، پس پسر نوح نبی سلام الله علیه هم بر حق بود ، عایشه ، هم سر رسول صلی الله علیه و آله و سلم نیز جمل را منطبق بر حق به راه انداخت ، جعفر کذاب برادر امام حسن عسکر ی و عموی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف ، به ناحق با این عنوان مورد خطاب قرار می گرفت و صدها مورد دیگر از این دست . هر چند که حضرت سید حسن در بسیاری از موارد ، گوی سبقت را از بسیاری کسان دیگر ربوده است و از جهاتی به جای آن که وارث خمینی کبیر باشد ، وارث امثال دایی خوش پوش و خوش تیپش ، صادق طباطبایی (حامی بنی صدر خائن) است .

اللهم غیر سوء حالنا بحسن حالک

 


+ قلمی شده در  شنبه 89/12/14 توسط جعفر |  پژواک
 
صفحه نخست اینجاست
بفرمایید روضه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
جعفر
هرچه مخلصانه‌تر عمل کنید، خداى متعال بصیرت شما را بیشتر میکند. «اللَّه ولىّ الّذین امنوا یخرجهم من الظّلمات الى النّور»؛ خدا ولى شماست. هرچه به خدا نزدیکتر شوید، بصیرت شما بیشتر خواهد شد و حقایق را بیشتر مى‌بینید.89/9/4

آخرین نوشته ها
تعریف دهه شصت
لپ تاپ استوک
احادیث واتساپی همان اسرائیلیات است.
یاد وبلاگ نویسی هامون به خیر
مفسدین اقتصادی صندوق میزان در حاشیه امن
[عناوین آرشیوشده]
پیوندها
امام خامنه ای
کیهان
پاوانا
علیرضا قزوه
25میلیون رای(داداش احمد)
جنبش پیامکی
کلیپ های موبایل مبارز
حضور نور
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
مذهب عشق
بارقه های امید
توشه آخرت
نامه یک بهایی مسلمان شده
ویکی حزب الله
یاعلی گفتیم وعشق آغاز شد
ایـــــــران آزاد
ایرانی مکتبی
همای رحمت
فازستان
ساعت به وقت کربلا
مناجات با عشق
سرباز حریم ولایت
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
سلام
بازدید امروز47
بازدید دیروز37
کل بازدید303846
نوشته های پیشین
آذر 1386
خرداد 1389
بهار 1389
تابستان 1389
از وبلاگ فیلتر شده پژواک
تابستان 89
پاییز 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
تیر 91
مهر 91
شهریور 91
آبان 91
دی 91
آذر 91
بهمن 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
آبان 92
مرداد 92
خرداد 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مهر 93
مرداد 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
بهمن 94
اردیبهشت 94
اسفند 94
مرداد 96
بهمن 97
بهمن 96
 

 RSS