• وبلاگ : پژواك
  • يادداشت : قاليباف رئيس جمهور است!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    پيشاپيش ماه مبارک رمضان رو تبريک ميگم
    چون مباحث نوريزاد را پي گيري ميکرديد اين خبر رو بخونيد

    «محمد-ن» فيلمساز فرصت‌طلبي که پس از سوءاستفاده چند ميليارد توماني به فتنه‌گران پيوست، مطلب فوق را در مصاحبه با راديو فرانسه عنوان کرد. او مي‌گويد: موضع‌گيري‌هاي حسن روحاني منطبق با خواست و اشارت رهبري خواهد بود. او يک شخصيت اطلاعاتي و امنيتي است که 16 سال در اين سيستم مسئوليت داشته است. او در جايگاه دبيري شوراي عالي امنيت ملي قرار داشت. او اکنون يک وديعه آسماني براي حاکميت است(!) و در موضوعاتي نظير بحث هسته‌اي جدا از حاکميت قدم برنمي‌دارد.

    نامبرده پيش از اين هم در مصاحبه با يکي از رسانه‌هاي بيگانه تصريح کرده بود: متأسفانه مردم به يک روحاني و آخوند مضاعف که از ولايت‌فقيه اطاعت مي‌کند، راي دادند. او هرگز با رهبري مخالفت نخواهد کرد.

    * منبع: روزنامه کيهان


    اين که چيزي نيست. يامين پور توي يه مقاله که تا روز اتتخابات توي سايت رجانيوز بود. نوشته بود «کي گفته رأي عارف زياده که حالا رفته کنار به سود روحاني بشه. .. يا طبقه متوسط از امثال رضايي، قاليباف و روحاني که سابقه ميليتاريستي دارند ميترسن ... يا حتما انتخابات به دور دوم ميره و هيچ جوره توي مرحله اول کار تموم نميشه ... يا بايد کاري کنيم حالا که جليلي ميره دور دوم قاليباف هم بياريم»
    جالبه اين مقاله رو روز شنبه پس از انتخابات با افتادن اختلاف زياد بين روحاني با رقبا از سايت رجانيوز برداشتند.