سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تزوّدوا فانّ خیر الزّاد التّقوی... زادو توشه بردارید پس بهترین توشه تقوی است

آدم ساده لوح بی بصیرت است ولی وای به زمانی که در مقام بالایی هم باشد مثلا در حد یک آیت الله!
واقعا کار خیلی سخت می‌شود! انسانی در حد مرجع تقلید در محاصره افراد بیت خودش فقط پیام بدهد و دل بسوزاند ولی یکبار بلند نشود، خودش در معرکه حاضر شود یا منابع خبری خودش را عوض کند تا اینقدر اخبار کانالیزه به او ندهند!
همه آن کسانی که 14 خرداد در حرم مطهر امام خمینی حاضر بودند دیدند که جماعت معترض به سید حسن مصطفوی همه مردم بودند حتی من که در بیرون حرم بودم شاهد اعتراض اکثریت افراد حاضر به وی بودم همه اعتراض می کدند و شعارهای نامربوط نمی دادند شعارهایی مثل مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق، سید حسن بصیرت بصیرت،نواده روح الله سید حسن نصرالله ،خود این شعارها رساننده منظور مردم بود که به آرمانهایشان در طی یکسال گذشته بی احترامی شده  بود فقط اندکی بودند که ساکت بودند ولی اکثریت در حال اعتراض به سید حسن خمینی بودند و دلیل آن هم روشن بود حمایت و هم مشربی و همنشینی یک سال قبل سید حشن از سران فتنه!
دو هفته قبلش بود که مردم دیدند عکسهای سید حسن را با موسوی و کروبی و خاتمی! اما اشکال اینجاست که این آیت الله های ما این عکسها را ندیده اند والا جماعت مردم را به به جمع اندک خطاب نمیکردند و اینگونه پیام صادر نمی‌کردند:

"به گزارش ایلنا، آیت‌الله صافی گلپایگانی با اشاره به برخی از بی‌اخلاقی‌ها که در سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی اتفاق افتاد گفت: در زمانی که ما به اتحاد و همدلی و یگانگی احتیاج داریم و باید همه با رعایت تقوا و موازین اخلاقی و پایبندی به اصول و ارزش‌های اولیه‌ انقلاب، میراث شهیدان را که همان نظام اسلامی است پاسداری نماییم، متأسفانه بعضی از اشخاص کارهایی نسنجیده و غیر اخلاقی انجام می‌دهند که به اتحاد و یکپارچگی مردم ضرر می‌رسانند.

وی ادامه داد: اهانتی که به جناب حجة الاسلام آقای حاج سید حسن خمینی شد موجب تأثر و تأسف اینجانب گردید که مسئولان محترم نظام باید آن را جبران نموده و به عاملین آن تذکر دهند که همه و همه؛ به خصوص رسانه‌ها و جراید و به ویژه صدا و سیما در این شرایط حساس باید کاری کنند که مردم به نظام اسلامی امیدوارتر از گذشته شوند و در صدد حل مشکلات کشور و مردم باشند و احترام بیت امام را بیش از گذشته رعایت نمایند. "

"آیت‌الله جوادی آملی حوادث 14 خرداد و توهین به سید حسن خمینی را محکوم کرد.

به گزارش جماران، آیت‌الله جوادی آملی عصر شنبه 22خرداد ماه با محکوم نمودن توهین به نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: شما را به صبر و استقامت توصیه می‌کنم، من لحظه‌ای که در تلویزیون آن توهین‌های جمع اندک را ملاحظه کردم از صمیم قلب برای شما دعا کردم.

وی ضمن اشاره به فرازی از صحیفه سجادیه در دعای 38 که حضرت می‌فرمایند: اللهم الی اعتذرالیک من مظلوم ظلم بحضرتی فلم انصره، خداوندا عذر می‌خواهم درباره مظلومی که در حضور من مورد ستم واقع شده من او را یاری نکرده باشم.

وی اضافه کرد: آنچه آن روز واقع شد ظلمی آشکار بود که به امام و بیت امام رواداشته شد.

ایشان در پایان سید حسن خمینی را به شرح صدر توصیه نموده و گفت: دل خودرا وسیع گردانید، منتظر لطف خداوند باشید و توکل خویش را جز به خداوند متعال متوجه نقطه‌ای دیگر نگردانید که خداوند متعال بهترین مددکار است. "
حال از این آیت الله های کانالیزه شده باید پرسید بی شرمی ها و بی احترامیهای سید حسن مصطفوی به رای و نظر مردم نیاز به پیام نداشت؟!
چرا رابطه نسبی یک فرد با امام را اینقدر بزرگ می‌کنید؟! عایشه هم همسر پیامبر بود! لطفا کمی بصیرت داشته باشید فرزند امام کسی است که پیرو امام باشد
مگر خداوند در قرآن به نوح نفرمود که او از اهل و بستگان تو نیست؟! اینها درسهای تفسیر خود شماست آقای جوادی آملی.

پ.ن:
لینک مرتبط



+ قلمی شده در  دوشنبه 89/3/24 توسط جعفر |  پژواک
 
صفحه نخست اینجاست
بفرمایید روضه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
جعفر
هرچه مخلصانه‌تر عمل کنید، خداى متعال بصیرت شما را بیشتر میکند. «اللَّه ولىّ الّذین امنوا یخرجهم من الظّلمات الى النّور»؛ خدا ولى شماست. هرچه به خدا نزدیکتر شوید، بصیرت شما بیشتر خواهد شد و حقایق را بیشتر مى‌بینید.89/9/4

آخرین نوشته ها
تعریف دهه شصت
لپ تاپ استوک
احادیث واتساپی همان اسرائیلیات است.
یاد وبلاگ نویسی هامون به خیر
مفسدین اقتصادی صندوق میزان در حاشیه امن
[عناوین آرشیوشده]
پیوندها
امام خامنه ای
کیهان
پاوانا
علیرضا قزوه
25میلیون رای(داداش احمد)
جنبش پیامکی
کلیپ های موبایل مبارز
حضور نور
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
مذهب عشق
بارقه های امید
توشه آخرت
نامه یک بهایی مسلمان شده
ویکی حزب الله
یاعلی گفتیم وعشق آغاز شد
ایـــــــران آزاد
ایرانی مکتبی
همای رحمت
فازستان
ساعت به وقت کربلا
مناجات با عشق
سرباز حریم ولایت
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
سلام
بازدید امروز33
بازدید دیروز23
کل بازدید303276
نوشته های پیشین
آذر 1386
خرداد 1389
بهار 1389
تابستان 1389
از وبلاگ فیلتر شده پژواک
تابستان 89
پاییز 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
تیر 91
مهر 91
شهریور 91
آبان 91
دی 91
آذر 91
بهمن 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
آبان 92
مرداد 92
خرداد 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مهر 93
مرداد 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
بهمن 94
اردیبهشت 94
اسفند 94
مرداد 96
بهمن 97
بهمن 96
 

 RSS